• LCHF.pl

Te błędy rujnują Twoją ketozę!

Zaktualizowano: 4 gru 2020

Kolejny miesiąc w ketozie, a poziom Twoich ciał ketogenicznych jak i efektów wizualnych nie jest zadowalający? Masz już dość oczekiwania na wymarzone efekty, które miały być „NATYCHMIAST”? Możliwe, że nieświadomie popełniasz błędy, które blokują wzrost Twoich ciał ketogenicznych, bądź uniemożliwiają całkowitą ich produkcję!



Dieta ketogeniczna wydaje się nie małym wyzwaniem dla początkujących, ze względu na spore obniżenie spożycia białka i węglowodanów. Jednak każdy kolejny miesiąc, w tym pięknym stanie, zwanym KETOZĄ, pokazuje nam, że nie ma nic lepszego i przyjemniejszego - pyszne, tłuste jedzenie i coraz więcej ujemnych kilogramów. Czy to nie jest to, o czym marzy wiele osób na diecie?

Jeżeli myślisz, że dieta ketogeniczna podnosi w Twoim organiźmie tylko poziom złego cholesterolu, powodując przy tym choroby serca, grubo się mylisz!

Gdy organzim całkowicie przerzuci się ze spalania glukozy, na spalanie tłuszczy, doświadczyć możesz tych oto korzyści:

  • Utrata zbędnych kilogramów

  • Ustabilizowanie stężenia glukozy we krwi

  • Stały poziom energii przez cały dzień

  • Lepsze samopoczucie

  • Oszczędność pieniędzy (1-2 posiłki dziennie w zupełności zaspokajają Twój organizm)




Gdy będziesz natomiast stosował dietę ketogeniczną"z przymrużeniem oka", możesz wcale nie osiągnąć tych korzyści dla organizmu, a nawet pogorszyć stan swojego zdrowia!


Najczęstszymi błędami, które utrudniają Ci adaptację do ketozy odżywczej to:

  • Zbyt duże spożycie białka (powoduję zwiększenie stężenia glukozy we krwi, pobudzając apetyt i sprzyja pojawianiu się napadów głodu)

  • Mierzenie ciał ketonowych z moczu przy użyciu pasków testowych (po upływie pełnego zaadoptowania się do ketozy, nerki przystosowują się do nowej sytuacji i wydalają wraz z moczem coraz mniej ketonów)

  • Małe spożycie tłuszczów nasyconych i jednonienasyconych ( zdrowe tłuszcze zawierają substancje przeciwwirusowe i przeciwdrobnoustrojowe, które wspomagają funkcje odpornościowe organizmu)

  • Zbyt częste posiłki (sięganie po coś „na ząb” co 2-3 godziny zaburza Twoją leptynę oraz gospodarkę insulinową)

  • Trudności z ustabilizowaniem stężenia glukozy we krwi (Skrupulatne przestrzeganie zasad diety ketogenicznej przyczynia się do zmniejszenia stężenia glukozy we krwi)

Jeżeli sumiennie podejdziesz do tego spospobu odżywiania i wyeliminujesz wszystkie popełniane przez siebie błędy, przyczynisz się do polepszenia swojego stanu zdrowia i doświadczysz niesamowitych efektów nie tylko wizualnych, ale również tych korzystnie wpływających na Twoje ciało od wewnątrz!



Pamiętaj o tym, że zasługujesz na to, co najlepsze! I bez względu na okoliczności, Twoje zdrowie zawsze powinno być na pierwszym miejscu!

196 wyświetlenia

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie